Film korporacyjny EFL

Firmy, aby zaprezentować swoją działalność, historię i sposób działania, tworzą filmy. Taki klip, umieszczony na stronie internetowej lub na portalu społecznościowym, pełni funkcję prezentacji multimedialnej.

W jakim celu tworzy się filmy na temat firm?
Gdzie można umieścić taki film?
Z jakiej okazji powstał klip EFL?
Czy film może być elementem marketingu firmy?
Czy wiesz, że dzięki portalom społecznościowym oraz stronom firmowym mamy szansę dotrzeć do dużej grupy klientów i odbiorców?

Klip firmy EFL

Z okazji 20-lecia działalności powstał klip korporacyjny firmy EFL. Film ten pokazuje przedsiębiorstwo jako lidera rynku leasingowego, jako firmę nowoczesną, z wysoko wykwalifikowaną kadrą pracowniczą. Z okazji obchodów jubileuszu firma prowadziła także całoroczną kampanię skierowaną do klientów, dostawców i kontrahentów. Klip korporacyjny był częścią tej kampanii.

Film, prezentując firmę i jej produkt, działa jak reklama.

Marketing filmowy

Firma EFL wykorzystała swój jubileusz do celów marketingowych. Film, który został umieszczony na stronie www, budował pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. W klipie zamieszczone też wizję i inicjatywy określające najbliższą przyszłość firmy, aby pokazać odbiorcom i kontrahentom, że korporacja kładzie duży nacisk na swój rozwój. Świętując ze swoimi partnerami biznesowymi, pracownikami i klientami, firma pokazała, że dba o relacje potrzebne w biznesie.

Przedstawiając historię firmy w klipie nie tylko przybliżamy działanie przedsiębiorstwa, ale również budujemy wizerunek i zaufanie.